Байланыс орталықтарының технологиялары. Қазақстанның байланыс орталықтарындағы жаңа технологиялар туралы Конференция

Оқиға форматы:

Жаппай нарықта қызмет көрсету және сату саласында жұмыс істейтін компаниялар үшін клиенттермен байланыс маңызды фактор болып табылады. Сонымен қатар, бұл бизнестегі ең осал сәт. Постулатты бәрі біледі: "бір қанағаттанған клиент ең көп дегенде үшеуін, ал қанағаттанбаған —  ең аз дегенде тоғызын айтады". Қазіргі заманғы сандық байланыс құралдары бұл санды жүздеген және мыңға дейін арттыра алады. Мұнда сұрақтар туындайды-бизнесті қалай теңестіруге және тіпті клиенттердің наразылығын болдырмауға, оларды қалай адал етуге болады. Сіздің клиенттеріңіз бақытсыз екенін қалай білуге болады?

Клиенттермен және Тапсырыс берушілермен күнделікті қарым-қатынас кезінде туындайтын осы және басқа да көптеген сұрақтарға жауаптар байланыс орталықтары үшін заманауи шешімдерді қолдануда жатыр. Бұл шешімдер дегеніміз не, олардың функционалдығы қандай, олардың көмегімен қандай аналитиканы алуға болады, қандай Call-орталықты — корпоративтік немесе аутсорсингті таңдауға болады — сіз PROFIT Contact Day конференциясы аясында білетін боласыз. Call-орталық-бұл сән-салтанат емес, бизнестің негізгі құрамдас бөлігі. Біз сізге клиенттермен қарым-қатынасты жаңа деңгейге қалай көтеруге және АТ-дан барынша пайда алуға болатындығын айтамыз!